Seguiment Projecte CPA a M'lomp 2012

A finals de 2012 s'ha traslladat maquinària agrícola a la Granja Escola de M'Lomp. Aquesta fase entra dins del projecte de M'Lomp en el qual hi participa Caldes Solidària i l'Ajuntament de Caldes de Montbui.

En aquest enllaç al programa Medi Ambient de TVC apareix el trasllat i aprofitament de maquinària agrícola per al projecte de M'Lomp (Senegal) a través del Banc de Recursos. De fet és un reportatge molt curt que mostra l'aprofitament de recursos d'aquí per a fins solidaris, activitat que porta a terme el Banc de Recursos, i ha coincidit que han aprofitat el trasllat de la maquinària agrícola pel CPA de M'Lomp, el qual ha estat coordinat per la Fundació Educació Solidària (FES) de l'Escola Pia.
 
Programa El Medi Ambient: "Banc de Recursos: enginyers d'un pont solidari"